I. Proces Rezerwacji Online

Rezerwacja poprzez system rezerwacyjny odbywa się w następujący sposób:

1. Klient otrzymuje możliwość wyboru oferowanych Pakietów oraz standardowych noclegów, które to przedstawione są w panelu rezerwacyjnym.
2. Po zapoznaniu się z zawartością i ceną Pakietu Klient może wybrać termin wybranego pokoju i opcje dodatkowe lub pakietu pobytowego.
3. Po wyborze Oferty Klient przechodzi do kolejnego kroku - formularza, w którym wypełnia swoje dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.
4. Po uzupełnieniu danych Klient może dokonać wpłaty zadatku na jeden z wybranych sposobów:

* kartą kredytową (Visa, Mastercard, Eurocard, JCB, Diners Club, Polcard)
* Płatności elektronicznym przelewem bankowym (mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer, Przelew24)
* standardowym przelewem bankowym

(*Transakcje kartą kredytową i e-przelewem są realizowane za
pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.*)

4a. Przy wybraniu jednej z pierwszych dwóch opcji Klient przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę Zadatku poprzez System Obsługi płatności Dotpay. Autoryzacja danych następuje przez połączenie się z systemem Dotpay za pomocą szyfrowanego 128 bitowego protokołu. Po przyjęciu wpłaty przez System Dotpay Klient zostaje automatycznie powiadomiony emailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji - E-mail zawierał będzie: dane klienta, nazwę hotelu, opis oferty, całkowitą cenę pobytu, wpłacony zadatek oraz kwotę do dopłaty w hotelu. Pozostałą kwotę za zakupiony pobyt Klient wpłaca w Hotelu. Jako podstawę wpłaty zadatku oraz rozliczenie pozostałej kwoty należy przedstawić w recepcji e-mail Potwierdzający Rezerwację.

4b. W przypadku wyboru przez Klienta trzeciej opcji ( zapłać przelewem bankowym lub zapłacę później ) - Klient otrzymuje e-mailem potwierdzenie Rezerwacji Wstępnej, która będzie Potwierdzona PO wpłacie zadatku, który to można wpłacić standardowym przelewem bankowym lub systemem online. Rezerwacja utrzymana jest jako Wstępna przez 48 h od momentu dokonania rezerwacji i może być anulowana jeśli w tym czasie nie wpłynie zadatek. Po wpłacie zadatku Klient otrzyma e-maila potwierdzającego rezerwację, który należy przedstawić w recepcji hotelu celem pełnego rozliczenia.


Ia. Rezerwacje Na Zapytanie

W przypadku braku dostępności pokoju online może być zaoferowany Klientowi pokój Na Zapytanie. Klient po wypełnieniu formularza otrzyma e-mailem potwierdzenie dostępności terminu ( lub jego braku ) oraz informacje o sposobie wpłaty zadatku. Klient może wpłacić zadatek kartą kredytową, elektronicznym przelewem bankowym lub standardowym przelewem bankowym. Rezerwacja będzie potwierdzona w momencie wpłaty zadatku. Po wpłacie zadatku Klient otrzyma e-maila potwierdzającego rezerwację, który należy przedstawić w recepcji hotelu celem pełnego rozliczenia.

II. Zasady opłat dotyczące Rezerwacji.
1. Po wypełnieniu formularza, o którym mowa w pkt. I ust.3 „Zasad rezerwacji”, Klient wpłaca wyliczony zadatek na jeden z dostępnych w systemie trzech sposobów.
2. Klient nie ponosi kosztów wynikających z wykonania transakcji Rezerwacji.
3. Wpłacony przez Klienta zadatek w przypadku wykonania umowy usługi hotelowej ulega zaliczeniu na poczet ceny usługi.
4. Przy Rezerwacji w Hotelu obowiązują następujące rodzaje ofert:
a) -oferta standardowa- oznacza standardową cenę usługi w Hotelu i w celu potwierdzenia rezerwacji Klient przy tej cenie usługi wpłaca zadatek w wysokości 30% wartości rezerwacji. W tej sytuacji zadatek jest zwracany tylko w przypadku anulacji rezerwacji przez Klienta na 10 dni przed rozpoczęciem pobytu w Hotelu.
b) -oferta bezzwrotna- oznacza, że Klient wpłaca zadatek w wysokości 100% wartości rezerwacji. Przy tej ofercie Klient nie może dokonać żadnych zmian w rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji przez Klienta lub nie pojawienia się Klienta w Hotelu w dniu zadeklarowanego przyjazdu- wpłacony zadatek przepada w całości.
5. Ustala się, że jeżeli Klient:
a) zrezygnuje z usług Hotelu do godz. 12-tej na 10 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia pobytu w Hotelu – Hotel zwraca Klientowi zadatek w całości,
b) zgłasza rezerwację i korzysta z usługi Hotelu w ramach oferty bezzwrotnej to Klient wpłaca bezzwrotny zadatek w wysokości 100% wartości rezerwacji bez możliwości zmiany lub anulacji tej rezerwacji w żadnym przypadku.
6. W przypadku rozwiązania umowy usługi hotelowej za zgodą obu stron oraz w przypadku, gdy niewykonanie umowy jest skutkiem okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności lub ponoszą odpowiedzialność obie strony – zadatek powinien być zwrócony Klientowi w całości.
7. Ustala się że jeżeli rezerwacja nie została zrealizowana z przyczyn leżących po stronie Hotelu, klient może odstąpić od umowy i żądać zwrotu zadatku w podwójnej wysokości.

III. Ustalenia Końcowe

1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
2. Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych Dotpay.pl
3. Hotel oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.


IV. Dane Osobowe

W trakcie dokonywania Rezerwacji Pakietu przez Hotel Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.

V. Akceptacja Regulaminu
Zaznaczenie opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.




Dane firmy / company details

Biuro Handlowe GRENO
IOANNIS BLATSIOS
55-080 Kąty Wrocławskie
Pietrzykowice, ul. Fabryczna 22
NIP: 899-020-59-51